سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش حرفه ای طراحی سایت

استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام چیست؟

نکاتی در اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام وجود دارد که عبارتند از:
• اهداف خود را مشخص کنید
در مرحله اول حتما باید اهداف خود را مشخص کنید تا ببینید که در واقع از اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام چه می‌خواهید باید کاربران خود را بشناسید و بدانید چه نوع تبلیغ با چه محتوایی برای آن‌ها جذابیت دارد؟ آن‌ها را به کار ببرید.
• کشف بهترین شبکه اجتماعی همچنین اینفلوئنسر برای کسب و کارتان
همانطور که مطلع هستید اکثر کاربران در یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار فعالیت می‌کنند که معمولا اینستاگرام جزو شبکه اجتماعی مهمی می‌باشد سپس به اینفلوئنسری که انتخاب می‌کنید توجه کنید که حتما باید با کسب و کار شما مرتبط باشد برای مثال اگر دارای سالن آرایشی یا طراحی سایت فروشگاهی محصولات آرایشی می‌باشید می‌توانید از بلاگر شناسی که مورد اعتماد اکثر افراد می‌باشد کمک بگیرید و تبلیغ کار خود را به آن دهید. اگر دارای فروشگاه لباس می‌باشید نیز می‌توانید از بازیگران یا افراد سرشناسی که در اینستاگرام می‌باشند کمک بگیرید.
• همکاری بلند مدت با اینفلوئنسرها
توجه کنید زمانی که اینفلوئنسری را انتخاب کردید و تبلیغ خود را به آن دادید دفعات بعدی هم از همان اینفلوئنسر بخواهید تا تبلیغات مربوطه را انجام دهد. چرا که وجود تبلیغات به دفعات زیاد باعث اثربخشی زیادی می‌شود.
• پیدا کردن روش‌های موثر جدید
شما می‌توانید از روش‌های جدید استفاده کنید و با ارائه ایده‌های جدید تبلیغات را جذاب‌تر کنید مثلا می‌توانید با کمک یک عکاس تصاویر جذابی را از محصولات خود ارائه دهید.
• مراقب کلاه برداران باشید
کلاه برداران همیشه در کمین هستند که خیلی باید مراقب آن‌ها باشید. برخی افراد فقط می‌خواهند تا فالوورهای خود را افزایش دهند و برخی افرادی که با فالوورهای ربات یعنی فالوور نمادین بنابراین قبل از انتخاب اینفلوئنسر حتما به تحقیق و بررسی‌های لازم بیانجامید تا با مشکلی روبه‌رو نشوید.
• در نهایت به بررسی نتایج اینفلوئنسر بپردازید
آخرین تکنیکی که باید به آن توجه کرد بررسی نتایج اینفلوئنسرهایی که تبلیغ کار خود را به آن‌ها سپرده‌اید می‌باشد یک دوره بازاریابی خود را از طریق اینفلوئنسرهای مختلف بررسی کنید ببینید همکاری با کدام یک از آن‌ها دارای سود بالایی برای شما می‌باشد که به همکاری با آن اینفلوئنسر بپردازید.